fbpx

Šodien, 26.jūnijā, FranklinCovey Latvia šodien laiž klajā savu jaunāko risinājumu Dizaina domāšana. Pasaules klases biznesa treniņš tapis sadarbībā ar Wall Street žurnāla dižpārdokļu autoru un Hārvardas Biznesa skolas profesoru, Kleitonu Kristensenu, un tagad pieejams arī latviešu valodā.

26.jūnijs, 2019

Uzņēmums FranklinCovey Latvia, kas specializējas organizāciju un individuālā snieguma uzlabošanā, no šodienas piedāvā pasaules klases biznesa treniņu Dizaina domāšana. Biznesa treniņš “Dizaina domāšana” ir balstīts 25 gadu ilgos praktiskajos pētījumos. Tos kopā veikuši, Kleitons Kristensens, Hārvardas Biznesa skolas profesors, un Bobs Moesta, praktiķis, kas radījis vairāk kā 3000 inovāciju.

“Lai radītu veiksmīgas inovācijas organizācijās, ir vajadzīga dziļa izpratne par to, ko un kāpēc klienti vēlas, kad pērk produktus vai pakalpojumus.” Kleitons Kristensens

“Inovācijas ir būtisks elements jebkuras organizācijas sekmīgai attīstībai,” saka Kristensens. “Daudz organizāciju iestrēgst neveiksmīgu inovāciju ciklā. Izpilddirektori, vadītāji un komandas nav apmierinātas ar inovāciju rezultātiem. Taču to var mainīt, ja uz inovācijām palūkojas caur Darāmo darbu (no angļu val. Job to be done) metodi un iegūst dziļu izpratni par to, kas klientiem ir vissvarīgākais. Šis domāšanas veids ļauj atklāt produktu un pakalpojumu slēpto potenciālu, līdz ar kura atraisīšanu palielinās arī klientu vēlme tos iegādāties.”

Biznesa treniņa ilgums ir 1 treniņa diena un 4 darba sesijas. To garumā tiek izklāstīti un praktiski izmēģināti četri Darāmā darba metodes stūrakmeņi, mudinot dalībniekus domāt un rīkoties atšķirīgi, lai radītu sekmīgas inovācijas un uzlabotu esošos procesus organizācijās. Treniņš dalībniekiem sniegs jaunu skatījumu un pārliecību radīt produktus, pakalpojumus un procesus, kas tirgū sasniedz paredzamus un veiksmīgus rezultātus.

Taujāts, ko par jauno risinājumu domā FranklinCovey vadītājs Mārtiņš Martinsons, viņš saka: “Savā 14. dzimšanas dienā mēs, FranklinCovey Latvia, pasniedzam saviem klientiem dāvanu – Dizaina domāšanas treniņu. Tieši Dizaina domāšanas pieeja ir tā, kas 21. gadsimtā ļauj izprast klientus un risināt viņu īstos izaicinājumus. Šī pieeja ļauj uzlabot produktus, pakalpojumus un arī iekšējos procesus.”

“Kas man patīk Dizaina domāšanas pieejā – tā palīdz veiksmīgi iesaistīt organizāciju darbiniekus pārmaiņu radīšanā un ieviešanā. Man liekas, ka katra organizācija viennozīmīgi iegūtu, ja tās komandā valdītu dizaina domāšanas pieeja, un ikdienā visi darbinieki domātu caur iekšējā vai ārējā klienta pieredzi un vajadzību. Tas radītu neatsveramu efektivitātes pieaugumu un ietekmi uz finanšu rādītājiem.”

Lai uzzinātu vairāk par Dizaina domāšanas treniņu, apmeklē: http://franklincovey.lv/produkts/dizaina-domasana/

PAR FRANKLINCOVEY LATVIA

FranklinCovey Latvia ir starptautiskas organizācijas filiāle Latvijā, kas nodarbojas ar organizāciju un indivīdu snieguma uzlabošanu. Mēs palīdzam organizācijām sasniegt tādus rezultātus, kas prasa izmaiņas cilvēku uzvedībā. Mēs esam eksperti 7 jomās: vadītprasme, stratēģiju īstenošana, produktivitāte, uzticība, pārdošanas rādītāji, klientu lojalitāte un izglītība. Ar FranklinCovey sadarbojas vairāk kā 90% Fortune 100, un vairāk kā 75% Fortune 500 uzņēmumu, vairāki tūkstoši mazo un vidējo uzņēmēju, kā arī valsts un izglītības iestāžu. FranklinCovey strādā vairāk kā 160 pasaules valstīs.

Relīzi sagatavoja:

Undija Ancēna

 

Saistītie produkti