Šis ir pārmaiņu laiks: neatkarīgi no tā, vai klientu plūsma apsīkusi, vai jūsu darbam audzis pieprasījums. Līdz ar to tas, ko cilvēkiem vajag no tevis un tavas komandas, ir mainījies. Lai spētu pielāgoties, ir svarīgi laicīgi izprast šīs vajadzības, un saprast, kuras izmaiņas būs ilgstošas? Censties noskaidrot, kā vislabāk palīdzēt saviem galvenajiem klientiem un lietotājiem virzīties uz priekšu var pulcēt tavu komandu ap jūsu mērķi: kā palīdzēt tiem, kuru dēļ darāt šo darbu; šajā viennozīmīgi neskaidrajā laikā.
Palūkojies uz esošajiem datiem un pieņēmumiem par jūsu klientu vajadzībām. Vai tas viss vēl joprojām šķiet patiesi un atbilstoši?
Vai ir kādi indikatori, kas vēsta, ka šīs vajadzības mainās vai kā tās turpinās attīstīties? Piemēram, iespējams, ka cilvēki ir pārstājuši lietot aplikācijas populārāko funkciju vai maina veikalā iepirkšanās paradumus, lai izvairītos no cilvēku pūļiem.
Dod viņiem laiku sagatvoties un izskaidro, kāds ir sarunas mērķis. Piemēram:
Izmanto šo iespēju, lai uzklausītu savu komandu, pastāv iespēja, ka viņi ar klientiem komunicē vairāk un citādi kā tu.
Vadot šo diskusiju, aicini cilvēkus dalīties ar papildus informāciju un apsvērt jaunas iespējas. Piemēram:
Piemēram, jūs ātri varētu radīt jaunu prototipu aplikācijas funkcijai, kas cilvēkiem pašlaik nepieciešama un iztestēt to ar nelielu skaitu lietotāju. Vai jūs varat mēģināt jaunu izkārtojumu vai procesu, lai palīdzētu cilvēkiem labāk ievērot distanci veikalā.
Jau sākumā apzinieties, ka šis ir eksperiments, un tas var arī nestrādāt perfekti. Pat tad, ja komandas minējumi par to, ko vajag klientiem, būs nepareizi, jūs tik un tā iegūsiet daudz noderīgas informācijas par klientiem, un kā viņi uzvedas šajā sarežģītajā laikā.
Lai regulāri lasītu rakstus savu prasmju un efektivitātes uzlabošanai, piesakies jaunumu saņemšanai zemāk un iesaki šo blogu saviem kolēģiem.
Ja Tevi interesē tiešsaistes treniņi, apmeklē sadaļu Pieteikšanās treniņiem.
Tulkoja Undija Ancēna © 2020 Jhana Education, Inc. Visas tiesības aizsargātas.