fbpx

Kādēļ to darīt? 

Šis ir pārmaiņu laiks: neatkarīgi no tā, vai klientu plūsma apsīkusi, vai jūsu darbam audzis pieprasījums. Līdz ar to tas, ko cilvēkiem vajag no tevis un tavas komandas, ir mainījies. Lai spētu pielāgoties, ir svarīgi laicīgi izprast šīs vajadzības, un saprast, kuras izmaiņas būs ilgstošas? Censties noskaidrot, kā vislabāk palīdzēt saviem galvenajiem klientiem un lietotājiem virzīties uz priekšu var pulcēt tavu komandu ap jūsu mērķi: kā palīdzēt tiem, kuru dēļ darāt šo darbu; šajā viennozīmīgi neskaidrajā laikā. 

Kā rīkoties? 

1. Pajautā sev: “Kā mūsu pamatklientu vajadzības mainās?”

Palūkojies uz esošajiem datiem un pieņēmumiem par jūsu klientu vajadzībām. Vai tas viss vēl joprojām šķiet patiesi un atbilstoši? 

Vai ir kādi indikatori, kas vēsta, ka šīs vajadzības mainās vai kā tās turpinās attīstīties? Piemēram, iespējams, ka cilvēki ir pārstājuši lietot aplikācijas populārāko funkciju vai maina veikalā iepirkšanās paradumus, lai izvairītos no cilvēku pūļiem. 

2. Lūdz savai komandai uz nākamo sapulci nākt gataviem runāt par viņu novērojumiem un idejām, kā mainās klientu vajadzības

Dod viņiem laiku sagatvoties un izskaidro, kāds ir sarunas mērķis. Piemēram: 

  • “Es vēlētos veltīt nākamo komandas sapulci, lai parunātu par to, kā mūsu pamatlietotāju / klientu vajadzības mainās un sarīkot ideju apmaiņu tam, kā mēs varam veikt izmaiņas savā darbā, lai šīs vajadzības apmierinātu. Lūdzu, apdomājiet, kādi ir jūsu novērojumi un kādi ir fakti tos pierāda. Mēs izmantosim šo sarunu, lai palīdzētu mums noteikt, kā mēs varētu šīs vajadzības apmierināt.”

3. Sapulces laikā klausies savas komandas viedokļos un analīzē — mēģini plest viņu domāšanu, uzdodot labus jautājumus

Izmanto šo iespēju, lai uzklausītu savu komandu, pastāv iespēja, ka viņi ar klientiem komunicē vairāk un citādi kā tu. 

Vadot šo diskusiju, aicini cilvēkus dalīties ar papildus informāciju un apsvērt jaunas iespējas. Piemēram: 

  • “Kas Tev liek tā domāt?”
  • “Kādi fakti palīdz apstiprināt šo novērojumu?”
  • “Kā Tu domā, vai tas attiecas uz visiem klientiem, vai tikai dažām grupām? Kādēļ?”
  • “Kā klientu vajadzības varētu mainīties nākamā mēneša laikā? Nākamo 6 mēnešu laikā? Gada laikā?”

4. Radiet jaunas idejas, ko komanda var darīt, lai palīdzētu klientiem apmierināt viņu jaunās vajadzības

Piemēram, jūs ātri varētu radīt jaunu prototipu aplikācijas funkcijai, kas cilvēkiem pašlaik nepieciešama un iztestēt to ar nelielu skaitu lietotāju. Vai jūs varat mēģināt jaunu izkārtojumu vai procesu, lai palīdzētu cilvēkiem labāk ievērot distanci veikalā. 

5. Izvēlieties vienu vai divas idejas un izmēģiniet tās

Jau sākumā apzinieties, ka šis ir eksperiments, un tas var arī nestrādāt perfekti. Pat tad, ja komandas minējumi par to, ko vajag klientiem, būs nepareizi, jūs tik un tā iegūsiet daudz noderīgas informācijas par klientiem, un kā viņi uzvedas šajā sarežģītajā laikā. 

 

Lai regulāri lasītu rakstus savu prasmju un efektivitātes uzlabošanai, piesakies jaunumu saņemšanai zemāk un iesaki šo blogu saviem kolēģiem.
Ja Tevi interesē tiešsaistes treniņi, apmeklē sadaļu Pieteikšanās treniņiem

Tulkoja Undija Ancēna © 2020 Jhana Education, Inc. Visas tiesības aizsargātas.