
Zane apvieno pieredzi klīniskajā un organizāciju psiholoģijā ar daudzpusīgu darba un personīgās izaugsmes pieredzi. Viņa ir strādājusi klientu apkalpošanas, klientu izpētes (UX research) un klientu pieredzes (CX) lomās jaunuzņēmumos, projektu vadībā sociālās uzņēmējdarbības un NVO vidē, kā arī korporatīvajā vidē. Plašā un daudzveidīgā pieredze palīdz Zanei apmācību laikā ar dalībniekiem pievērsties visdažādāko problēmsituāciju analizēšanai un risināšanai. Zanes pieeja individuālajam darbam un treniņu vadībai balstās dziļā izpratnē par prāta, emociju un ķermeņa vienotību un to prasmīgu pārvaldību kā atslēgu panākumiem visās dzīves sfērās.
Neatkarīgi no vides, kurā atrodas, viņa izaicina status quo un meklē veidus, kā padarīt klientu un darbinieku pieredzi intuitīvāku un patīkamāku. Zane iemieso cilvēcību un empātiju, degsmi izaicināt un uzlabot lietu kārtību. Viņa saredz lietas tādas, kādas tās varētu būt. Zane izaicina gan sevi, gan citus izkāpt no ierastā – atteikties no ērti iemītām taciņā, ierobežojošiem uzvedības un domāšanas modeļiem, kas nereti rada nevajadzīgas ciešanas gan darbiniekiem, gan klientiem. Kā viena no Zero Waste Latvija aizsācējām, viņai ir svarīga arī vides un sociālā atbildība.
Zane ir pārliecināta, ka labu līderi raksturo ne tik daudz citu vadīšana, kā prasmes pārvaldīt pašam sevi visos līmeņos – emocionāli, mentāli, fiziski, mijiedarbībā ar citiem un vidi.
Vada treniņus:
Darba valodas:
-
Latviešu
-
Angļu