Skip to main content

4 izpildes disciplīnas®

4 Izpildes disciplīnas

Vienkārša, atkārtojama formula, lai izpildītu jūsu galvenās prioritātes

Organizācijas visā pasaulē katru gadu tērē vairāk kā 30 miljardu ASV dolāru stratēģiju izstrādei, bet 80% no šīm izstrādātajām stratēģijām nesniedz gaidītos rezultātus. FranklinCovey izstrādātā 4 izpildes disciplīnu (4DX) metodoloģija nodrošina organizācijām nepieciešamo sistēmu, lai uzlabotu stratēģisko izpildi, radot augstas veiktspējas kultūru.


Īsumā par 4 izpildes disciplīnām



4 izpildes disciplīnu (4DX) ieviešana jūsu organizācijā

4 Izpildes disciplīnu (4DX) ieviešana jūsu organizācijā

Definē, kā izskatās pārliecinoši rezultāti

Sašauriniet fokusu un radiet skaidrību un apņēmību gūt pārliecinošus rezultātus ar sasniedzamu mērķu palīdzību.

Izmanto komandas potenciālu

Atraisiet un izmantojiet ikviena kolektīvās enerģijas spēku, lai sasniegtu pārliecinošus rezultātus, izmantojot 4DX principus. 4DX principi rada vienotu valodu un procesu, lai sasniegtu rezultātus. Tas ir pārbaudīts process, kas izmantots vairāk kā 4000 organizācijās.

Nodrošini pārredzamību

Izmantojiet 4DX sistēmu, atspoguļojot rezultātus un mērot progresu, lai ļautu ikvienam tūlītēji saprast vai viņi kā komanda, katrs individuāli, vai kā organizācija kopumā uzvar vai zaudē.

Seko līdzi progresam

Sekojiet līdzi progresam, izmantojot rādītāju, ko sauc par XPS (izpildes progresa mērījums), lai pārliecinātos, ka komandas ir uz pareizā ceļa un spētu sasniegt pārliecinošus rezultātus.

Koučings un prezentācijas

FranklinCovey piedāvā izcilus koučings pakalpojumus, lai palīdzētu jūsu organizācijai īstenot svarīgākās stratēģijas.

Klientu pieredzes stāsti

Whirlpool

Whirlpool

Whirlpool
Whirlpool

Pārdošanas veiktspējas palielināšana plašā mērogā

Uzņēmums Whirlpool meklēja pārbaudītu procesu, lai palielinātu savu pārdošanas darbinieku produktivitāti. Uzziniet, kā 4 izpildes disciplīnas palīdzēja koncentrēties uz pārdošanu un citām mērķtiecīgām darbībām – tostarp 5,7 miljonu ASV dolāru pieaugumu tikai pirmajās 90 dienās.
Alamo koledžas

Alamo koledžas

Studentu iesaistīšana, lai viņi nepamestu mācības
Alamo koledžas

Studentu iesaistīšana, lai viņi nepamestu mācības

Alamo Community Colleges koncentrējās uz to, lai noturētu savus studentus koledžā un iesaistītu viņus izglītības ceļa veidošanā. Uzziniet, kā viņi panāca grādu un sertifikātu skaita pieaugumu par 17% tikai 8 mēnešu laikā, ievērojami pārsniedzot sākotnēji izvirzīto mērķi.
Dekalb medicīnas centrs

Dekalb medicīnas centrs

Dekalb medicīnas centrs
Dekalb medicīnas centrs

Pacientu apmierinātības rādītāju uzlabošana

Dekalb medicīnas centrs izmantoja 4 izpildes disciplīnas, lai panāktu izrāvienu pacientu apmierinātības rādītājos. Uzziniet, kā viņi no valsts 3. procentiles pakāpās uz 99. procentili. [poga] Uzzināt vairāk [ved uz ārējo saiti
Marriott

Marriott

Marriott
Marriott

Sasniegt visaugstākos rezultātus

Viesmīlība ir bijusi viena no vissmagāk skartajām nozarēm pēdējo gadu laikā. Uzzini vairāk, kā Marriott spēja koncentrēties un iesaistīt savus darbiniekus svarīgāko rezultātu sasniegšanā arī tad, kad pasaulē bija vērojamas nekontrolējamas pārmaiņas.